اطلس بهار صبا
اطلس بهار صبا

اطلس بهار صبا

رزومه شرکت

 

 

شرکت اطلس بهار صبا (سهامی خاص) متخصص در تولید انواع پلاستو فومهای بسته بندی در سال 1390 در زمینی به مساحت 50000 مترمربع واقع در پاکدشت تهران  فعالیت خود را آغاز نموده که با توجه به سابقه مدیران اجرایی این شرکت در زمینه طـراحی و سـاخت انـواع قالبـهای پلاستـوفـوم و تولید پلاستـوفـومهای بسته بندی ، به سرعت خود را به بالاترین سطوح از نظر (کیفیت، سرعت تولیدو قیمت رقابتی ) رسانده و در این راستا با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 و استاندارد 5S ، درک الزامات مشتری و به خصوصافزایش رضایت مشتریرا خط مشی و سرلوحه برنامه های خود قرارداده است.

لیست امکانات ، ماشین آلات و تجهیزات در اختیار این شرکت به شرح ذیل می باشد: 

داشتـن گروه فنـی متخصـص وبا تجربه همراه با امکانات به روز و استفاده از شمش آلومینیوم AL413 ایرالکوجهت طراحی و ساخت انواع قالب پلاستو فوم با نازلترین قیمت ( ماشین کاری تماماً با  CNC ).

امکان ساخت قالب با هزینه شرکت ابصا فوم وسرشکن کردن هزینه قالب برروی محصولات پلاستو فومی.

دارای بخشهای R&DوHSE.

مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت (QC) ، تضمین کیفیت(QA) ، انبار ملزومات و انبار مناسب جهت دپوی محصولات.

مجهز به 25 عدد پرس نیمه اتومات و تمام اتومات جهت تولید محصولات به صورت شبانه روزی.

دارابودن سیستم حمل و نقل مناسب جهت ارسال محصولات درب کارخانه مقصد.(بدون توجه به بعد مسافت).

درضمن ما مفتـخر به خدمت رسانـی به شـرکتهـایی با برندهای: استیل البرز، هیمالیا(کرج) ،پاکشوما(کرج) ،پادیسان گاز(کرج)،لـوازم خانگی گـرم آوران،شیـشه و بلـور نوری تـازه ، کامیـاب گاز ، خرم صنعت (شیراز)، ارشیـا الکتـریک (اصفـهـان) ، همدان ترانس(همدان)، زینو،یخساران،تیوا وکیش ترموس.... بوده که امیدوار به همکاری با مجموعه شما میباشیم